Zakres szkolenia:
Wyj�tkowe warsztaty dedykowane lekarzom, którzy pragn� podnie�� swoje kompetencje w obszarach �wiadomej komunikacji z pacjentem. Aby spotkanie w gabinecie by�o swego rodzaju zaproszeniem do d�ugotrwa�ej relacji, pozbawione dyskomfortu.
Podczas szkolenia uzyskasz wiedz�, w jaki sposób rozmawia� z pacjentem, aby obdarzy� ci� swoim zaufaniem, które zachowania i s�owa pomagaj� w budowaniu d�ugotrwa�ej relacji. Jakich sytuacji unika� i dlaczego stare podr�czniki oraz szkolenia z komunikacji
straci�y swoj� warto��, a pos�ugiwanie si� nimi grozi utrat� pacjenta. W jaki sposób budowa� tak� organizacj�, w której pacjent jest ukierunkowany na do�wiadczenia spotkania z mark� oraz docenia jako�� oferowanych us�ug.
Pacjent, który dzisiaj ciebie odwiedza zmieni� si� i zmieni�y si� jego oczekiwania. Grupy pacjentów, stawiaj� przed nami nowe wyzwania komunikacyjne oraz postaw� wobec oczekiwa�. Pragn� aby po przebytym szkoleniu twoja pewno�� i poczucie spokoju w kontakcie z pacjentem w obszarach interpersonalnych wzros�y o 100%.
Dla kogo:
Wymagaj�cych lekarzy medycyny estetycznej, stawiaj�cych na swój rozwój osobisty i zrozumienie potrzeb pacjenta.