Zaufanie i jako�� walutami przysz�o�ci.

Zakres szkolenia:

Wyj�tkowe warsztaty dedykowane lekarzom, którzy pragn� podnie�� swoje kompetencje w obszarach �wiadomej komunikacji z pacjentem. Aby spotkanie w gabinecie by�o swego rodzaju zaproszeniem do d�ugotrwa�ej relacji, pozbawione dyskomfortu.

Podczas szkolenia uzyskasz wiedz�, w jaki sposób rozmawia� z pacjentem, aby obdarzy� ci� swoim zaufaniem, które zachowania i s�owa pomagaj� w budowaniu d�ugotrwa�ej relacji. Jakich sytuacji unika� i dlaczego stare podr�czniki oraz szkolenia  z komunikacji

straci�y swoj� warto��, a  pos�ugiwanie si� nimi grozi utrat� pacjenta. W jaki sposób budowa� tak� organizacj�, w której pacjent jest ukierunkowany na do�wiadczenia spotkania z mark� oraz docenia jako�� oferowanych us�ug.

Pacjent, który dzisiaj ciebie odwiedza zmieni� si� i zmieni�y si� jego oczekiwania. Grupy pacjentów, stawiaj� przed nami nowe wyzwania komunikacyjne oraz postaw� wobec oczekiwa�. Pragn� aby po przebytym szkoleniu twoja pewno�� i poczucie spokoju w kontakcie z pacjentem w obszarach interpersonalnych wzros�y o 100%.

Dla kogo:

Wymagaj�cych lekarzy medycyny estetycznej, stawiaj�cych na swój rozwój osobisty i zrozumienie potrzeb pacjenta.

Terminy:
Prowadzący:
mgr Magdalena W�jcik
Liczba miejsc:
6
Cena:
4000 zł
Zakres czasowy:
teoria 6 godz.; indywidualne konsultacje 2 godz. (decyduje kolejno�� zg�osze�);
Kontakt:
Joanna Rogowska T: +48 504 175 366

Najbliższe terminy szkoleń

Data
Szkolenie
Prowadzący
Miasto
Dostępność
Cena
Wstecz
Master Class Academy
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies.
Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookies oraz akceptujesz Politykę prywatności obowiązującą na tej stronie.