Zakres szkolenia:
Wyjątkowe warsztaty dedykowane lekarzom, którzy pragną podnieść swoje kompetencje w obszarach świadomej komunikacji z pacjentem. Aby spotkanie w gabinecie było swego rodzaju zaproszeniem do długotrwałej relacji, pozbawione dyskomfortu.
Podczas szkolenia uzyskasz wiedzę, w jaki sposób rozmawiać z pacjentem, aby obdarzył cię swoim zaufaniem, które zachowania i słowa pomagają w budowaniu długotrwałej relacji. Jakich sytuacji unikać i dlaczego stare podręczniki oraz szkolenia z komunikacji
straciły swoją wartość, a posługiwanie się nimi grozi utratą pacjenta. W jaki sposób budować taką organizację, w której pacjent jest ukierunkowany na doświadczenia spotkania z marką oraz docenia jakość oferowanych usług.
Pacjent, który dzisiaj ciebie odwiedza zmienił się i zmieniły się jego oczekiwania. Grupy pacjentów, stawiają przed nami nowe wyzwania komunikacyjne oraz postawę wobec oczekiwań. Pragnę aby po przebytym szkoleniu twoja pewność i poczucie spokoju w kontakcie z pacjentem w obszarach interpersonalnych wzrosły o 100%.
Dla kogo:
Wymagających lekarzy medycyny estetycznej, stawiających na swój rozwój osobisty i zrozumienie potrzeb pacjenta.