Zaufanie i jakość walutami przyszłości.

Zakres szkolenia:

Wyjątkowe warsztaty dedykowane lekarzom, którzy pragną podnieść swoje kompetencje w obszarach świadomej komunikacji z pacjentem. Aby spotkanie w gabinecie było swego rodzaju zaproszeniem do długotrwałej relacji, pozbawione dyskomfortu.

Podczas szkolenia uzyskasz wiedzę, w jaki sposób rozmawiać z pacjentem, aby obdarzył cię swoim zaufaniem, które zachowania i słowa pomagają w budowaniu długotrwałej relacji. Jakich sytuacji unikać i dlaczego stare podręczniki oraz szkolenia  z komunikacji

straciły swoją wartość, a  posługiwanie się nimi grozi utratą pacjenta. W jaki sposób budować taką organizację, w której pacjent jest ukierunkowany na doświadczenia spotkania z marką oraz docenia jakość oferowanych usług.

Pacjent, który dzisiaj ciebie odwiedza zmienił się i zmieniły się jego oczekiwania. Grupy pacjentów, stawiają przed nami nowe wyzwania komunikacyjne oraz postawę wobec oczekiwań. Pragnę aby po przebytym szkoleniu twoja pewność i poczucie spokoju w kontakcie z pacjentem w obszarach interpersonalnych wzrosły o 100%.

Dla kogo:

Wymagających lekarzy medycyny estetycznej, stawiających na swój rozwój osobisty i zrozumienie potrzeb pacjenta.

Terminy:
Prowadzący:
mgr Magdalena Wójcik
Liczba miejsc:
6
Cena:
4000 zł
Zakres czasowy:
teoria 6 godz.; indywidualne konsultacje 2 godz. (decyduje kolejność zgłoszeń);
Kontakt:
Joanna Rogowska T: +48 504 175 366

Najbliższe terminy szkoleń

Data
Szkolenie
Prowadzący
Miasto
Dostępność
Cena
Wstecz
Master Class Academy
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies.
Kontynuując jej przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookies oraz akceptujesz Politykę prywatności obowiązującą na tej stronie.